onsdag 14 november 2012

Lite mer om Stockholm, hoppas ni orkar läsa

idag vaknade jag upp ut min stockholms-koma kan man säga! herregud så trött jag varit.
stockholm då? HELT FANTASTISKT. fyfan vilken rolig helg, ojojoj! vet inte vad jag ska börja eller ens säga något at all : ) haha! orkar inte skriva, jag blir alltid sån efter jag varit iväg? tappar lusten att säga någonting här. haha. dessutom som jag sagt innan har detta blivit lite av bara bildblogg.
men stockholm:
åkte upp tidig fredag, gick & fotade stan tills anna kom upp, käkade & sen till lägenheten, efter att ha åkt lite fel.... haha. sen fick vi svira om ganska snabbt & bege oss till Globen arena! fifflade lite med min kamera (då man inte får använda avancerade kameror där) så plockade isär objektivet & blixten ; ) smart tjej! BAND OF HORSES KILLED IT alltså fyfan va bra dom va! lät som på skiva. & inte tala om förbandet (Goldheart Assembly) sååååå bra & sjuuuukt heta dog. kunde inte få fram ett ord till dom sen, lite tråkigt då det utbyttes lite blickar. heheh londonmän...
drog till Dovas därefter & träffade otto, johanna & hugo.
lördag: fick sova ut, fick frukost framdukat, chillade sen stan några timmar! hittade knappt något men gjorde inget! hehe. sen hem, chillade till ink master & sen svirade vi om igen, drog till Söder för att möta upp johanna! gick & gick & gick, från Slussen till Medis till Skanstull. Dog. Anna & jag blev uppraggade av en 50+are också... lol. men drog in på Alexa med Johanna & sen kom Tim : D finaste finaste Tim. Åhå. Han borde flytta hem igen alltså : ( pallar inte att han bor där.
Drog vidare till Söderkällaren iallafall, vääääääldigt mysko typ svartklubb, bokstavligt talat, heh.
Sen skulle Johanna vidare så vi andra drog till Baren Baren, jävlar va kul! & va vi dansade! underbart. Blev uppraggad 3 & anna 5 så hon vann. haha. var även en kille som trodde jag plåtade för tidning.... självklart sa ja! detta är en DJ (Tim) hahah. blev asglad. sen fick jag fota massa annat.... ja jisses. efter mcd & en annan uppraggning utanför så fick vi nog!
Var hemma 5 & somnade kanske halv 6, sen upp vid halv 8...... DOG. bakis tjej. skulle med tåget 9.23 MEEEEEEN AH, det var försenat till 12.30 istället KUL. fick sova 1h på tåget & i alvesta kom Malins mamma & hämtade oss, sååååååå ni förstår min lysande frånvaro?
igår somnade jag halv 5, sov tills idag. UTVILAD? japp, för idag får vi hund! : D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar