lördag 5 mars 2011

It's always sunny in Philadelphia

Goddag! Fin dag idag som fasen ju : ) gillars.
Igår, ja det blev lite impuls. Skulle tränat med Anki men kände mig dålig, så drog till Kalmar med henne, Jonas & Jesper. Åkte väl in vid halv 4 tillslut sen tror jag. Haha. Hittade minsann lite fina grejer : ) så nöjd så! Käkade god ceasar sallad på hansa & sedan fika på city gross, runt 8 åkte vi hem tror jag. Helt slut.
Tog med mig Anki hem hit & fick se att lilla pappsen köpt jättefin ny tv : ) hihi. Vi chillade lite sen hämtade jag pappa på bodegan. Därefter drog vi till Diana & Mattias för att kolla på BB samt nya hundvalpen Carto : ) så jääävla söt!
Därefter hämtade vi Jonas & skulle till Klevtun men så vart de inte. Efter många om & men så körde jag Jonas till Kizken & så Anki hem till sig & jag till mitt : )
Ganska så chill fredag men usch vilken huvudvärk! & anledningen till dålig bloggning är för att jag varit helt utarbetad typ, sovit sovit sovit & sedan jobbat. Usch. Jag vill bara opereras nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar