tisdag 31 juli 2012

Those shoes

Köpte skor som en kille levererade vid min dörr idag. finally. längtar tills i höst när jag kan klampa runt i dessa. förresten, så har jag blivit sjuk. vaknade idag med smärta i hela kroppen, halsen, öronen näsan u name it! typiskt! & på tal om festivalen så är jag nöjd! även om jag trodde jag skulle dö i lördags när jag blev matförgiftad... fyfan! men helt klart bäst var toxic avenger, eftersom han körde bon iver - skinny love som sista låt.... dog lite där längst fram! sen ett plus till bingoplayers, a-trak, zomboy & steve aoki faktiskt! style of eye var också fet, även om det var avslutningen & vi inte stannade & röjde som vi borde gjort! meeeen man har väl helt enkelt blivit för gammal för festival? hellre åka utomlands än glida runt i tält? jajemen! sååååå om typ 10 dagar sitter jag ännu en gång på ett flygplan - mot Kreta! jisses så bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar