söndag 1 juli 2012

Get in, get info, get out

Ännu en clean parfym, denna doftar nytvättat.... *dör*

Ny underbar kruka! åhååå så fiiiin
& där har ni min hylla! ser lite B ut tycker jag men det funkar väl! nu kan man se alla mina fin fina glasgrejer istället för att de tycks ihop på ett litet ställe! 

Lite till av shoppingen från i torsdags! gött gött, att möblera var tråkigare än nånsin? jag som brukade älska det? har suttit & fixat med min hårddisk heeeela dagen idag, fan va grejer jag har! tur somfan att jag köpte den, tänk om allt hade försvunnit! så nu när jag fått över allt så har jag ordnat upp min bilder i mindre mappar! hade 140st mappar innan, nu har jag typ 10! mycket bättre. känns skönt när datorn är lite snabbare också ; ) min älskade dator! hohohoh. behövde inte hämta i Kalmar inatt heller, asgött, han skulle sova där istället så det var bara gött! 
bäddar istället ner mig till ugly betty : ) bra lördag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar