lördag 30 juni 2012

Some of my latest shopping

 Köpte ett halsbands-öga! älskar det, men folket hatar det! hehe
 Örhänget i första hålet, det som är som en triangel, det fick hänga med hem, oerhört enkelt & fint
 Köpte mig min efterlängtade externa hårddisk! dyrt men bra, denna är på 1000GB (1TB) & gick på 999:-
 Superfint vanligt linne med underbar spets nertill, tänkte matcha det till kortare tröjor eller klänningar så spetsen kikar fram under : )
 Vanligt svart linne med skön rygg! inte för att jag bara går i linne... men detaljer.
 Fruktansvärt skön kimono/lös kavaj som går nedanför rumpan & har stora luftiga armar! perfekt
 Tunikan som inhandlades i Kosta! ska sys om lite men gillade det enkla i tunikan & att detaljerna inte sticker ut allt för mycket!
& så ett nytt magnetiskt nagellack i grönt! blev så frälst i de blå jag köpte så : ) 
det andra jag köpte får ni se nån annan gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar