tisdag 5 juni 2012

Hultsfredbiljett - check!

Jaha gött med tisdag eller? nae, jobbet gick hyffsat fort igår även om jag var trött! & idag ska jag på fadder-utbildning? vid halv 2, sen kvart över två så är det kvartalsinformation... skulle egentligen haft massage också men den ligger samtidigt så får skjuta upp den : / 
annars då? jo jävligt nöjd att vi är lediga imorgon & har precis bokat hultsfredbiljetter till mig & malin för fredag-lördag : D YAAAY mumford & sons... dör. nej vi hörs

I söndags renbäddade jag hela min säng & jisses vilken underbar känsla det är! önskar ju dock att jag kunde legat kvar där ett tag till nu : ( istället för att börja tidigare på jobbet... suck
En klockren skylt/märke som satt typ överallt på alla väggar i Paris! Kunde ju dock inte låta bli att fota!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar