onsdag 13 juni 2012

Spacedrink on Mars


Hej! : ) igår somnade jag vid 9 & det var så jävla skönt, har haft asbra sömn! åhå. men jag är trött ändå : ) jobbet gick fort, hämtade ut en tröja också. haha. chillar satan i soffan är hemma helt själv, fan va gött de är! ska göra lite tonfisksallad & kolla på Breaking Bad! sen ska jag fixa med studentpresent samt testa kläderna : ) imorgon jobbar jag till 12 så underbart, min fina kusin Henke tar studenten så blir firande : ) tror Anki & jag har den bästa presenten ; ) haha! 
Färgade ju håret igår, det övre då! Blev ganska mörkt men jag gillar't, funderar faktiskt på att färga över min dipdye... den börjar bli tråkig, funderar istället på att färga hela håret så mörkbrunt som i botten, köpa hårförlängning & glida lite i det : ) kul med förändringar ju! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar