tisdag 26 juni 2012

Karamellfärg - upp till bevis

hej, en liten snabb update är mest att jobbet rullar på! försöker så gott jag kan med att lära Lisa : P idag har vi haft det riktigt gött faktiskt, det är soft när dagarna går fort!
direkt när jag kom hem lovade jag mig själv att inte somna, så började att sprätta upp en tröja från paris, tog bort ärmarna på den så den blev en väst! satt i 1,5h typ, tog skitlång tid. Sen lagade jag mat, tro det eller ej, handlade osv. Kom nästan nyligen hem från en promenad med mamma & bror, asgött men svettigt så kom precis ut ur duschen! ska mixtra med mitt hår nu, gjorde aldrig det igår! ska testa det nya, färga dipdye i karamellfärg!!! fest. så ska ha rosa/rött, kan visa bild imorgon om det blir bra! : ) har hört bra om detta så upp till bevis : D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar