söndag 3 juni 2012

Back home från Siesta

 bild från Paris

hej, ville bara säga att jag kom hem från siesta i morse!
har varit svinkallt, regnigt, roligt & trist. Känns som om jag är lite för gammal för festival när jag ser att medelåldern vad 15 år... kul. Men banden var bra, ingen riktig fylla blev det men jag är nöjd!
& inatt efter winnerbäck när vi skulle åka hem så hade anna laddat sin mobil i bilen i 6h så batteriet var dött... fick ta hjälp av jacke & haugen att putta igång bilen sen jävlar kunde vi åka hem! skönt som fan, blev stekhet dusch & toast innan jag äntligen kunde krypa ner i min varma säng! fyfan har legat som ett epilepsianfall i tältet så mycket som jag frusit : ( ska bli gött att börja vid 2 imorgon, men ikväll blir det familjemys itll BB : D gött med final! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar