måndag 25 juni 2012

Jump on the hippie bus to wonderland

hej droppar!
igår hade jag & anki en kultur dag, åkte till åfors & kosta för att handla dyra grejer! haha. ne men fick med mig ulrica hydman-vallien påslakan & örngott, ett mindre läppstift i glas till min samling & sen lite smycken osv : ) trevligt! käkade också på restaurangen i Kosta, sen köpte vi varsin stor godispåse, åkte hem & skulle däcka, men kunde jag det? nej, det slutade med att jag somnade efter 2 imorse, gött med 2h sömn, lagom trött nu! men kan inte hålla på att powernapa hela tiden... så ligger & slappar i soffan, väntar på att mamma ska komma & göra mat sen blire film : )
ska mixtra lite med mitt hår också!
& btw, så började Lisa idag, ska lära upp henne på jobbet i sommar, så förvirrad som jag är så hoppas jag hon lär sig ändå ; ) men det verkar så! allt känns ju så självklart för mig som jobbat där i 2år, lite svårt är det ju hur man ska lära ut till nån random sådär! hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar