lördag 30 juni 2012

Saknar min fina vän alldeles för mycket

Hej! igår sov jag bort hela dagen... resultatet efter en tröttsam vecka, det tar på huvudet att tänka åt 2 personer, alltså att hålla koll på grejerna samt lära ut! speciellt när det är 2 olika platser vi snackar om! herregud! så ja, jag åt thai mat härhemma, sen däckade jag i sängen vid 5 tiden kanske!
vaknade vid 4 imorse... ush. åt lite, kollade på betty sen somnade jag runt halv 7, vaknade vid 10 igen & sen dess har jag degat runt i soffan! försöker internetshoppa, men absolut ingenting faller mig i smaken? varken på svenska eller utländska sidor... tråkigt! men men.

saknar anki så in i bomben nu också : ( hon är på peace & love med sanna & anna & har varit det sen i måndags... så är ganska tomt utan henne speciellt när man bara kan skicka typ 1 mess om dan '-_-
såå ni kan ju förstå hur mycket jag saknar henne... alla andra vänner här ju i stort sätt flyttat & denna helg är jag inte sugen på att va nån annanstans än hemma : ) & sen finns det ju de där sk "vännerna" som inte ens hör av sig längre ; ) det är fan inte äkta, de kunde finnas här när man hade det dåligt & tröstade osv, men sen? jo då är det andra visor, vi blir aldrig inbjudna längre! men vem behöver såna vänner? jag har mina närmaste så jag är nöjd : ) plus min finaste finaste anki! ville bara få ur mig det!

i torsdags också ja, tillägnade dagen i Kalmar med mamma & jonis, blev lite inköp men inte så mycket, fick mig en hylla på ikea också där mina glasgrejer ska placeras! ska möblera om rummet idag tänkte jag så ni kanske får se sakerna senare : )
kom på innan också att jag knappast aldrig lägger ut mina inköp längre, har ju inte ens visat det jag köpte i Paris... haha jaja likabra! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar