onsdag 11 juli 2012

Blue waffle pink leather

Hej! har inte mycket att säga, idag har jag jobbat som vanligt, fick jobba över men hade inte psyke till det he he he. annars? lunchade med anki. sen är det bestämt att det blir Kreta i sommar med anki & anna : D göttigt värre! bara råchill inför nytt jobbår, ligga vid poolen osv! superskönt (hade ju suparresa förra året) livet känns lite fattigt nu haha! sen är det nog näääästan bestämt att det blir Rom i september med Madde : ) dessutom åker jag ju till Berlin på söndag, har precis skivit ut 7000 olika sidor på saker att se & hur man tar sig dit, vart de ligger osv! fyfan alltså, skönt att ha planeringen gjord! ska bli såååå himla coolt att se förintelsemonumentet alltså! 
nu då? joooo 2 dagar till semester, sen på fredag ska jag fixa min naglar inför sommaren & så packa typ! underbart. 
gjorde också lite blått i mina toppar igår, hehe blev snyggt! men nu är de urtvättat men ska bättra på båda färgerna imorgon! nu finns knappt något rosa alls : ) 
lite heroes (beroende) innan sovdags! godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar