fredag 17 juni 2011

HEJ


Åh. Stressade sönder på jobbet igår, men ah. Min mage får ta skiten, satan vad den krabbar igen.
Resulterade till en dag från jobbet idag.
Igår tog VMG student så var på lite mottagningar, & dumt nog bestämde jag mig för att hänga med ut på vallen i kalmar. jisses. Men det var sådär, lite kul.
Slutade med att mamma fick komma & hämta oss vid 2. Var dead. Hade svinont i magen & huvudet, hade liksom vart uppe i 22h.
Idag fick jag vila ut & sen åkte mamma & jag till FH, hälsade på Anki & shoppade lite, fick med mig en fin långklänning, visar sen!
Fick också samtal från Amela nyss, boka resa!!! woho. Ska betala ikväll, hos Anki.
GÖTT MED UTLANDSRESA!! Fick nämligen beviljat igår från jobbet att jag får åka. Så 5 veckors semester, here i come!
Kul att åskan skrämde sönder mig så jag sträckte nacken... har lagat mat till mamma & mig & käkat nu, svingött. Tuuudels

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar