måndag 27 juni 2011

Everybody needs a friend

Hej alla fina : )
Fyfan, somnade runt 2 inatt så blev knappt 2h sömn. Kill me. Men jobbet gick faktiskt förvånansvärt bra måste jag erkänna. Att jag totaldeckade när jag kom hem är en annan femma.
Vaknade halv 8, drog & mötte upp Madde halv 9 & var ute med henne & Zack lite. Eller ah 1,5h typ. Mycket skönt! Välbehövligt. Blir kanske en tripp imorgon med ; )
La nyss lite småbeställningar eftersom det är såna sjuka reor överallt nu (!!!). Helt sick, & jag som är så fifflig som jag är hittar massa rabatter. hehe.
Ska gosa ner mig med nyduschad kropp i sängen & kolla lite Glee. Imorgon får jag förhoppningsvis hem True Blood boxen & det som jag beställde i lördags! yihuuu.
godnatt & ta hand om er.

Åh, sommarfavoriterna! Ett par wedge-pumps i mocka material & halva är ljus beige & andra mörkbeige! Älskar dom! & samma sak här, svinbilliga bara 189:-

En gul alldeles perfekt klocka till mig i sommar från Axcent! Är dökär i den, åååh. & ni ser ju priset? Denna kostar egentligen 598:- ca så vilket kap! finns i fler färger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar