tisdag 14 juni 2011

Art


Jag dog lite när jag fick se glaset, ett champagne glas av Åsa Jungnelius, som har gjort allt annat i min samling, läppstiftet, nagellacket & pussmunnarna!

Kunde inte hålla mig borta från glaset, en liten blå skål som får belysas!

åh, är nästan lite kär i detta kors halsband!

Ett långt silvrigt halsband med toffsar! Skall dock använda det som skärp. uuuursnyggt.

Söta rosetter, har i persikofärgat också men kände att detta var fint till blont ; )

yeeea, en clean orange väska! & guess what, jag har en idé! fett.

Örngott! haha orangea & svart. Tänk er en svart säng med oranget & lite vitt i.

& tillsist ett klockhalsband! perfekt på jobbet så man slipper ha armbandsur ibland : ) är i 2 färger på snöret också, antingen beige eller brunt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar