söndag 5 juni 2011

Home from siesta with some burned shoulders

brännan får två tummar upp nästan!

Är hemma i min underbara säng igen! Kom hem vid 2 inatt & det var asgött.
Har chillat, haft bb-maraton & kollat klart glee. känns som om jag saknat tv lite?
Siesta var freakin' awesome i alla fall, trots att jag typ ville dö lite varje dag. Speciellt när allt börjar med att vi får sitta i polisförhör i en timme för misshandel... =utsparkad tand på ena & karatespark i käke på en annan & 6-7 sparkar på liggande person. Ja herregud.
Sen brände jag sönder mig som fan i fredags, ville dö lite sen. Sov bara första natten i tältet när Anki hade dragit med sig 2 killar in? eller hur det nu var, jag var mest däckad. hahah. så fult.
Ae men det var göttigt, lite för varmt bara & sånt. Pallar inte rabbla allt.
Men banden blev det inte mycket av, avståndet mellan område & camping är ju åt helvete så man missar en hel del faktiskt... men fick se det jag mest ville i alla fall så som: the kooks, the ark, the sounds, rebecca & fiona, crookers, dada life, billie the vision and the dancers, adrian lux, håkan hellström, lite wolfmother, skakade hand med adam tensta, & så hörde vi en liten bit av bob hund när vi skulle hem. Så helt okej faktiskt för min del, jag är nöjd. The Ark var så jävla bra. Nehepp, ska smörja in mig, kolla film, käka, duscha lite igen (bara för att jag kan) & sedan götta ner mig i soffan för diverse söndagsgrejer. PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar