lördag 19 november 2011

Saturday thoughts

Att jag slurpar 2l apelsinjuice som gör mig dålig spelar ingen roll. För jag hade kul igår, jag är inte bakis idag (även om jag sov till halv 5...), jag har kollat på el grande finale av My name is Earl men jag är inte bitter för det heller. Ska istället inta sängposition för att kolla in den andra filmen av Meangirls även om jag vet att den suger, men that's just it. Det är nostalgiskt att gå tillbaka till girlyfilmer & njuta lite av vad som inte existerar i verkliga livet, Emmaboda.
Ja jag är rätt nöjd denna dag, & imorgon åker jag till Kalmar igen. Med Tim & Anki, även fast jag inte får tag i Anki, mestadels för att hon vaskade mobilen i toaletten på Söderport igår. Det är en annan pistol! Men att tillbringa 4/7 dagar i Kalmar, det är topp för mig! puss på er.

It's you, it's you, it's all for you
Everything I do
I tell you all the time
Heaven is a place on earth with you
Tell me all the things you want to do
I heard that you like the bad girls
Honey, is that true?
It's better than I ever even knew
They say that the world was built for two
Only worth living if somebody is loving you
Baby now you do

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar