tisdag 1 november 2011

Civilisation

wow guys, en gång i veckan tar jag verkligen hem priset...
igår, efter att jag sytt på tygväskan till diddi, gjort tacos, handlat mat, varit uppe hos robert & lämnat film + hämtat & sedan kollat tv, så däckade jag. 16.45 - 04.10 det känns ju svinbra!
eller jag vaknade vid 7 men la mig uppe, sen sov jag helt sämst hela natten. men men.
idag har det varit chill, har varit på hämtmöbler & sedan pratat med bror, skrivit önskelista till allihopa & bestämt mig för att ta tåget härifrån på fredag - söndag (troligen måndag). fett.
sitter & chillar i soffan, ska snart hoppa in i duschen, eller ah om en timme sen får jag ääääntligen sova igen : ) åh vad jag älskar det. he he. puss

har ny header nu också, u like? lite annorlunda. i like.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar