torsdag 10 november 2011

Tropical fruits

Hey you guys!
Göteborg var fint, kan sammanfatta det med att jag fick sova hos David & Didde alla nätter, åkte spårvagn & buss 24/7, blev ägd av Jonathan, hade dunderbra utgångar fre & lör, såg anki strula med en bög hon inte kunde bli av med, fick beskåda didde göra ekorre-dansen, bära 10 flak öl överallt, göra en ölingång till mattias, värma pizzor i ugnen samt dricka rosé medan killarna byggde soffa, fick med mig fel sko hem, såg många alkisar, gjorde lite shopping, bommade alla söndagståg, fick gå upp 6.15 på måndagen, sitta på stationen 1,5h för att sedan åka ett tåg hem, kom hem halv ett, drog till jobbet halv två! jag är meeeer än nöjd.
Imorgon, ja då ska jag till sjukhuset, ortopeden skall träffa mig & min tunnel. Nervös tjeja.
Men ska shoppa lite & käka sushi så jag är ändå rätt nöjd! Fick även hem Ugly Betty 4 & My Name Is Earl 4 idag. Fett. Men nu måste jag klä på min kropp. Strax last day at work! puss

& att Anki flashar boobsen på dansgolvet på Sticky. Det är jag liksom van vid.
Dock att didde står & gör peace, det är bara mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar