lördag 26 november 2011

20 years old!

Wow, jag fyller år idag? Känns liksom ingenting alls? Kanske för att det kändes som om det var igår jag fyllde år : ) haha! Kvällen var awesome, fick asmånga bra presenter. Hade dock huvudvärk exakt heeela kvällen så vid 4 fick jag dra mig hemåt, fan också! tog evigheter för mig att somna också : ( meeeeen todays my birthday så jag är sååå jävla nöjd : D
& det bästa av allt JAG SKA TILL PARIIIIIIS!!!!!!!!! anki gav mig en resa till paris i mars : D i fucking die! & till råga på att så SKA JAG TILL LONDON också! fyfaaaan va bra! men den presenten gav jag till anki : D fan va vi ska resa 2012 : D älskar 20års livet!!!
Bjuder på en bild från igår & min finaste present från mina föräldrar & farmor & farfar som jag fick imorse!!!!!!! loooove.

En till samlingen som ni kan se!!! : D det fiiiiina glaset med diamant & pussmärke! åh jag dör så vacker den är, åhåhåhå! Moi, Anki & Mathilda igår på festen : ) åhåhåå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar