onsdag 4 april 2012

Varför är man alltid trött?

fyfan vad jag är trött... igår var jag lite flitig. körde & lämnade en bil, handlade mat, lagade mat, hämtade ut pengar på posten, krossade glas, pantade burkar & slängde sopor! sen 17.30 däckade jag & vaknade imorse när jag skulle jobba. Gött isabelle.
även om jag sov typ 10h så är jag dödstrött idag, men jobbet gick fort. Sen efter var vi i verkstaden & lämnade en annan bil, sen middag hos farmor & farfar. Var asgott. Försökte även lära mig origami men gick åt skogen!!! nu chillar jag satan i sängen till bb, funderade på att köra & köpa fjädrar & sen fixa lite påskris, men vetifan om jag pallar : ( dumma kropp.
massören på jobbet var sjuk idag också... typiskt då jag verkligen behövde min tid idag.
aja ska kolla det sista nu & sen duscha!

Var pigg & glad imorse...Instagram för android hade kommit, men det funkade inte på Malins mobil
(edit; det funkade sen)
Försök till att lära mig origami
Cashflow i pund igår! 8dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar