söndag 8 april 2012

Take a look at my yesterday

Gårdagen blev rolig! var dock ganska seg efter allt festande, men det blev minsann drinkar spel osv. slutade med att jag gick hem vid halv 3 i kyla med en cider i handen... inte jättesmart men jag överlevde den långa vandringen!
idag är det oc maraton i sängen med påskägget! bra grejer detta. kvällen lämnar jag öppen, om jag ens orkar ta mig ur huset så är det ett mirakel! bjussar på gårdagens bilder!

The facelook of yesterday! hade ju fazion tema! HAHAHAHAH anki fick en tröja av mamma & pappa ; )
Sötis sanna & jag rockade spelen igen! Razz with little jesus!Killarna rockade lite kyrkomusik såhär i påsktiderna!
fazion people!
Henke & jag med isbjörnen : ) finns många fler fula bilder på oss... hahah
Göra popcorn på spis á la gammaldags!
Dricka kaffe med vodka i är en hit!
Kvällens bästa uppfinning!!!!! popcorn/nutella lollipop! en kniv med nutella & doppa i popocorn! aaaawesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar