lördag 7 april 2012

Livet genom iPhone

Okej igår hamnade jag först på middag hos mormor & morfar! vi tog även med oss gammelmormor eva så fick agera hemtjänst lite ; ) åt massa gott i alla fall, sen hem & fixa till sig. Körde till Anki & så förade vi lite, därefter kom Ebba & Henke då blev det minsann lite isbjörnen! anna joinade & vi drog till Amigo! där sög det måste jag erkänna... fyfan va drygt. orkar inte med sånadär "reunions" när alla ska fråga vad man gör osv. blir så trött.
så drog hem ganska tidigt, typ 1?
idag har jag dammsugit, diskat, städat & om några timmar kommer mamma & pappa hem : D sen ska jag bege mig på fest igen, orkar jag tredje dagen i rad? JAJEMEN. bjussar på lite bilder från telefonen!


Bratslick Bille & Fylle Marcus i torsdags!

Måste erkänna att Marcus kunde dedär med att fylla glaset!

Anna Steffan & Johanna ganska sega efter några rundor ölspel, jag har aldrig & sanning eller konka!

Utseendet för gårdagen!

Lisa, Skrillex-stalker, Anki & Kritan inne på Amigo! enda bilden som togs där också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar