måndag 16 april 2012

Hej läsare

Litet kollage från mobilen på de bilder vi tog ihop : ) orkar inte riktigt berätta allt & visa allt om London riktigt än, jag orkar inte hamna sent i säng ikväll igen ; )
sov som sagt bara 4h inatt & jobbet gick riktigt sakta! direkt efter jobbet hämtade jag ut pengar sen hämtade jag anki & så begav vi oss mot Fredrik! fick mig 2riiiktigt fina tatueringar som jag är fruktansvärt nöjd med : ) en på foten, ville fan dö & allt möjligt när jag gjorde den. så jäääävla ont. Har den mitt på foten ellerså! sen den andra kändes ingenting eftersom den första gjorde så jävla ont, & det är ett ankare på utsidan av höger handled! ååhå hög på livet så gött allt är nu!
förutom med min morfar, som jag varit så ledsen över!
han är inlagd på sjukhuset för hjärtat & det verkar inte gå speciellt bra : ( så jag håller alla tummar för honom! lilla morfar! kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar