lördag 12 maj 2012

Edhardy

finaste wiggamom var lite för wigga sistah i stan idag!
fazion fest
Bilder från dagen! gårdagen bestod av morfars begravning, & det var så himla fint!!! åh helt klart jobbigaste i mitt liv men ett jättefint avslut!
drog lite halvtrash till robert på kvällen för att träffa mina fina kompisar, men var en jävla fest så nykter men helt ok!
efter smsande med saknade tim så somnade jag runt 4... pappa slet upp dörren vid 10 imorse så fick masa mig ner till familjefrukost & sen familjedag i Kalmar! hittade lite smågrejer! visar imorgon.
däckade i bilen hem, sen i sängen i typ 4h... vaknade & drog till robert där alla var igen, festade dock nykter ikväll med! jag & hälsodrycken!
& nu ska jag minsann byta sängkläder & kolla på bert! fezt, fazion! godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar