måndag 14 maj 2012

Welcome to the collection

Nya skorna! åh love them, sådär somriga & äckligt sköna!!! åh längtar tills andra tatueringen på andra foten tillkommer, ser så himla tomt & obalanserat ut just nu? men guuud vad jag älskar min tatuering, helt underbar! men efter att ha gått i typ 4v med ballerina så ska jag trotsa väder & allting imorgon & trampa runt i mina nike skor åååååh! även om de är på tok för varma för mig nu så kan jag inte motså, jag älskar dom! hehe.
idag då? har i stort sett bara färgat håret, försökte mig på att bleka topparna för 3e gången, mitt hår är verkligen åt helvete : ) det vill fan inte bli ljusare... eller ah på min vänstra sida så är det nästan vitt nu faktiskt... sen på den högra, ah, samma som första gången, alltså gyllenblont/mellanblont... haha så tradigt alltså! men men slänger väl i nån cool färg i de snart ; ) blev ju äckligt sugen på Kenzas hår nu.... vill också.. ne ne nu ska jag försöka somna! godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar