lördag 5 maj 2012

Kan kisse, kan jag


Senaste

Låt du hörde: Bon Iver - Skinny love
Film du såg: The woman in black
Mat du åt: Stekt potatis & bacon
Kram: Igår
Puss: Vi håller det lite hemligt va
Känslan: Uttråkad
Bråk: Bråkar aldrig, men försökte hjälpa i måndags
Resa: London
Glädje: När jag fick mina drömfångare igår
Längtan: Paris om 20 dar
Dröm: Att jag strulade med min kompis... lol
Personen du träffade: Ankica
Person du pratade i telefon med: Jonathan
Personen du fick sms av: Madde
Gången du var utomhus: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: För 10min sen


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad, skulle inte klara av landet
Hamburgare eller pizza: Pizza
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Hund
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: McDonalds
Vin eller Öl: Vin
Charter- eller skidsemester: Båda, definitivt
Sverige eller Utlandet: Utlandet
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga ftw
Sommar eller vinter: Sommar
.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Mjölk
- Energidryck
- Grönsaker
- Tonfisk
- Smör


Fyra saker du inte kan vara utan?
- Sängen
- Mobilen
- Familjen/vännerna
- Musik


3 saker du inte kan äta?
- Mjölkprodukter
- Snitzel
- Hamburgare


Två saker som gör dig glad
- Mina vänner
- Min familj


En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Sover eller internetshoppar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar