tisdag 1 maj 2012

Valborgsfirande


Hej igår var det fest! blev lite valborgsfirande hos Anki men sjukt mycket folk? var helt jävla fullt & verkligen oinbjudna kom dit, sen blev det lite krabb men jag lyckades helt otroligt fixa det! & trots det så hade jag jävligt kul, helt plötsligt sprang jag i tofflor till lägenheterna på morgonen & vipps så hade jag en morgonpromenad hem vid 5 på morgonen med fågelkvitter. snubblade ett antal gånger & pratade med mina föräldrar när jag kom hem, det gillade dom nog! haha. sen råkade jag ta sönder en tallrik, & helt plötsligt somnade jag till skins! händelserik morgon kan man säga! 
idag; skins i sängen med juice!
 Utseendet igår!
DJ Fazion!
 Gött häng!
 Kbry värdinnan
Fina men lite skeva vännen!
 Rose på burk fosho!
 Häng i kök!
Morgonpromenaden vid 5! hurtigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar