onsdag 15 juli 2009

Battement de coeur

Gårdagen spenderade jag i Kalmar med min familj. Dock en aning trött!
Skulle egentligen bara åkt in till Specsavers med brors glasögon, men vi hann besöka stan också!
Fann 2 t-shirtar, 1 guldigt hårband, 2 par tights -långa & korta-, ett långt svart linne, en silver ring & en sailor brosch. Vi begav oss till Kina restaurangen vid stationen för att luncha, gott! Därefter tog vi cabben över till Ölandet & kollade in Färjestadens utbud. Där fann jag ett par glansigt vita finskor på rean! I love it + några balsam & en hårinpackning. Sedan var det Media Markt som gällde, fann en ny hårfön & Lasse Lindh skiva ♥.
Var hemma vid 19 tiden, tog cyklen hem till Ankica. Låg & myste till "Not another teen movie". Tog mig en fin cykeltur hem & somnade till "Polis skolan 3".

Idag däremot så skulle jag åkt ut till stugan, men icke. Gick upp i onödan : ( så dagen i sig har bestått av slapp, slapp & åter slapp! Men ska nog ta tag i det hela snart & fixa rummet samt hjälpa mamma med bilderna från Bislett Games i Oslo så att hon kan lägga upp dem på Facebook. Haha! Får se vad som sker inpå kvällstimmarna, antar att jag får handla & sen ta en titt på "Polis skolan 4" eller tar mig en promenad.
Au revoir


Tröja. New Yorker. 99:-

4 kommentarer:

  1. Visst var det en fantastisk familjedag! puss på dej gullunge.

    SvaraRadera
  2. Hihih
    Va busit vi hade det i sängen
    måste säga att du har skaffat dig en fin blogg
    nu ska kvinnan gå och lägga sig
    puss och kram


    //Ankica

    SvaraRadera
  3. ett par glansiga vita finskor?? o.O

    människohandel förbjöds på 1800 talet isa..

    SvaraRadera
  4. Mamma: Ja det va suverän! Puss
    Ankica: Tack hjärtat : ) sov gott!
    Vicce: Haha, skärp dig! ; )

    SvaraRadera