måndag 27 juli 2009

Under ytan

Gårdagen var helt okej, låg mest & kollade på One Three Hill. Heh. Sedan så kom min familj hem från stan, älskade mor hade köpt 2 filmer till mig : ) "I taket lyser stjärnorna" & "Kärlek 3000". Drog till affären & köpte godis sen så kollade vi på "I taket lyser stjärnorna", även om filmen är väldigt lik det liv som jag fick leva, så blev jag inte så berörd som alla säger att dom blir. Kanske för att jag har vatt med om det, fast det hände min pappa, & inte mamma. Jag blev mest arg när jag fick se likheterna med tabletterna, blekheten & hur mamman sakta blev tröttare & tröttare, men ändå skulle bevisa att hon var stark. Men filmen var samtidigt rolig, så som dottern börjar bete sig, det ser faktiskt ganska roligt ut. Men när hon skäms för sin mamma pga utseendet efter sjukdomen. Då blir jag arg. Man ska visa sina föräldrar respekt oavsett hur dom mår osv. Som tur är slutade inte den berättelsen & min liv på samma sätt : ).
Efter den filmen behövde vi lite annat, så fick bli "Änglar & Demoner", & den var kalas. Lite läskig & krånglig kanske. Men när man väl hänger med & fattar, så blir man mer insatt & då blir det bra som fan ; ). Avslutade kvällen med One Three Hill & möblering i rummet.

Idag däremot så har jag grundmålat på lekstugan (y) sitter just nu i handduk & har beställt Rasslebygdsfestivalen biljett, woho! Äntligen. Så på onsdag smäller det igen, mmh, Moto Boy!
Nu väntar jag på Korv st
roganoff & ärtor & sen ska jag nog spika upp mina nya tavlor + se filmen "Kärlek 3000". Jag tror att den gillars, mest för att Lasse Lindh står för musiken : )
Au revoir


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar