måndag 20 juli 2009

Packa

Väskan är packad (nästan). Med tanke på att jag aldrig orkar packa plus att jag oftast tar med allting på morgonen, för man kan ju inte lägga ner saker som man måste använda innan man åker, ex nessesären, så blir väskan packad imorgon. Gud vad trött man blir av att packa, det är helt sjukt!
Sitter just nu & rippar cd-skivor så att jag kan uppdatera min mp3 lite samt smygtittar på 2 and a halt men! Haha. En av de bästa serierna eller vad?
Åh vad skönt det ska bli att komma ifrån Emmaboda för några dagar. Har planerat mycket jag vill göra i Göteborg så får se om jag ens hinner med att återhämta mig där uppe!
Skulle begett mig bort mot Ankica idag egentligen, men min kropp orkar inte, & det är synd. Väldigt synd. För hennes mor har bakat lussebullar, & jag älskar lussebullar... hehe.
Men åhå åhå åhå, min kära älskade vän kom nyss cyklade till mig med caffe latte espresso, brämhults apelsinjuice & en hel påse lussebullar! Don't you just love the girl? Mums. Jag kommer älska bilresan till Göteborg nu : )

På tal om synd. Något som är väldigt synd är liven som försvinner från oss så hastigt : (
Tobias förlorade sin mamma inatt, Henrik förlorade sin farfar igår, Christofer försvann för 2 veckor sen. Denna sommaren har inte varit allt för rolig, det är så ofattbart, så orättvist. Ta vara på all tid ni har, gör allt ni vill göra, håll era nära kära, lev livet.
Vila i frid.



Lasse Lind . Svenska hjärtan 05-09.
Media Markt. 149:-

2 kommentarer:

  1. Jag äger lite :)
    hoppas det smakar.
    Jag älskar dig!

    &livet är så orättvist och så oförklarbart. Hoppas på att de alla är på en bättre plats och vakar över sina käraste. r.i.p!

    SvaraRadera
  2. Jag tackar med hela mitt hjärta : )
    Du är kärlek.
    Livet är crazy, usch : ( <3

    SvaraRadera