torsdag 16 juli 2009

Planering

Åh idag sov jag till kl 13 : ) så underbart skönt, fast dock inte lika skönt att vakna upp med huvudvärk! Festade till det med lite tacos till frukost & en skvallertidning. Mitt i allt messar Emilia om morgondagen och det blir en massa planering. Nu verkar allt va i sin ordning, vi tar 07.08 tåget imorgon (gäsp) ner till Kristianstad - Linderöd för att bege oss till Ctrl Alt Dance festivalen. Finally! Så nu har vi äntligen bestämt oss för att det blir av. Men oj, man kanske skulle ta och börja packa lite nu.. och jag som egentligen hade bestämt mig för att rensa ur garderoben idag. Helt plötsligt ska en massa saker fixas, hmm. Men gud så kul vi ska ha : D får hoppas på att det inte ösregnar bara, hatar att sova i tält när det ska vara fuktigt och kallt. Usch!
Måste dessutom meddela att jag fixade ett jobb igår/idag till mig & Anna : ) servitriser på ett bröllop den 8 aug : ) superkul!
Nehe, nu ska jag till skomakaren & lämna in min skinnjacka & besöka Apoteket samt Ica. Sen får de bli till att packa lite lagom. Kanske.
Au revoir


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar