söndag 19 juli 2009

Tragedi

Jag har nyss sett "Anna Nicole Smith" & filmen var stark, vilken kvinna, vilket liv. Jag tycker det är tragiskt att det ska sluta så dåligt när man får mycket publicitet & blir berömd. Att hon började sitt liv med att få sin son vid 17års ålder & jobba på ett fik. Det är okej. Men när hon istället tar ett råd & blir strippa... tja, det var synd.
Känslan av det satt kvar när jag zappade över till "Walk The Line" med Johnny Cash, hans röst, hans musik. Det är starkt. Men samma sak gällde honom. Dessa piller, dessa piller... Det är tragiskt hur de orkar, det finns folk hos dem men de kommer ändå inte ur det. Usch. Fast Johnny hade June, hon räddade honom. Det är bra grejer det. Hela filmen är så värd att se. Man fastnar, & man fastnar hårt & bra : ).

Anyway, end of discussion. Jag tänker sätta på "Polis skolan 5" nu & skratta. & eftersom jag ändå inte kan sova med tanke på att jag sov länge idag, så ska jag nog fundera över vad jag ska packa. För på tisdag har nämligen en resa till Göteborg bokats : D Så dit drar jag & Henke mfl. Massvis med kul. Stannar nog till torsdag tror jag.
Så imorgon skall jag nog packa & träffa Ankica, ska reta henne lite med mitt band ; ) Sleep tight folket.
Au revoir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar