söndag 15 maj 2011

Försöka går ju

Goddag!
Tänka sig, idag fick jag bara sova till halv 1. Men drog mig upp & städade rummet, bäddade nya sängkläder, dammade lite & småplockade. Sakta men säkert, ligger för tillfället i min nybäddade himmelska säng med underbar doft & kollar TBBT. Är lite små sugen på att lägga en ny beställning på cdon, det var minsann längesen nu!
Igår hamnade jag faktiskt i Lindås, åkte till grillningen med Diddi. Hängde lite, blev myggbiten osv. drog vidare hem till Torsten för att basta, sen till Emil & Mathilda, sen Torsten igen. Sen var det liksom bara blurrigt. Skulle sovit där, men lämnade istället en svin trött Anki i sängen & började gå hem (?). Mitt i allt ringer mamma, haha så halvvägs hämtade hon upp mig, & hemma låg 2st toast ; ) älskar min mamma så sjukt mycket!
Hade en helt okej kväll, inte så fruktansvärt rolig men ah. bättre än att sitta hemma i guess.
nehepp, skall chilla lite extra nu, tackar gud för att jag får vara ensam hemma! resten av familjen är hos mormor&morfar. mmmh.
kramis. (försöker lägga upp bilder från igår, men går åt skogen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar