lördag 21 maj 2011

You get high on life

Tja! Igår var nog världens drygaste dag.
Jobbet gick fort, så fort att vi blev klara med veckans leverans vid 10. Så fick faktiskt gå tillbaka lite till vanliga plocket : D hehe. skönt. Drog till Kosta med Anki & shoppade mors dag presenter till lilla mamma. Sen hem & fixa sig lite snabbt för att sedan åka till Diddi.
Förade med ett antal brudar, drog till klubben för att kolla bilar men drog snabbt, ingenting för mig! huameja. Så Anki & jag drog till cassa. LAME. Ville bara hem.
Anki köpte 3korvar, sen drog vi upp på efterfest hos Johan. Satt där till 3tiden tror jag, provade mössor, drack öl, lyssnade på musik & chillade. Sen gav vi upp & så somna vi i Zeljkas/Markos lägenhet. Soft.
Både Anki & jag blev lite chockade igår också när en frågade Anki om en kille, hehe som människan trodde Anki var tillsammans med? jisses, hon är liksom tillsammans med Torsten nu? & innan det Amar? liksom.... åh äh ni fattar nog inte. Men ah.
Idag chillar jag, hoppas på antingen tacos eller thai mat ikväll, med min fina familj. Ska bara ligga hemma & dega förhoppningsvis. Beställde nyss lite serier & film på CDON. Skönt.
Tack & puss här är lite bilder.

SÅ JÄVLA SÖT. & att hon bär en fruktskål (?) på huvudet gör det lite bättre.
love this chicas!
Min finaste & jag! kärlek.
Sötnosarna : ) Anki & Mathilda
Coconut tree!
Bonde!
En liksom vanlig keps på en svinglad tjeja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar