torsdag 19 maj 2011

When the club is dead, i've got party in my head

puuh, inte smart att somna efter jobbet idag & vakna vid 7.... nu är jag ju typ pigg. fett ovärt.
jobbet gick bra som fasen idag, flöt på bra. skönt också att få lite info om en ny som kan börja på elko så min tid där inte är så ofta. rätt skönt. jag gillar montering : ) heh.
hade möte idag också hos chefen & det gick mycket bra det med : ) hehe. flyter på nice.
imorgon efter jobbet blir det röj i Kosta med mina fina tjejer & sedan ferre på kvällen. lovar att inte vara ninja. hihi. Ska beställa biljetten till siesta också tror jag. jävla vilket fb liv det är om det, alla små kids som ska dit gör ju det till världens grej haha. kan ju tro att det är första festivalen... haha ne skämtåsido. men lite småirriterande är det faktiskt.
fick sms om ett paket innan också, hehe så imorgon kommer skivorna! döööör så nice. 3 paket på en vecka? ja man tackar.
nu måste burken av annars somnar jag aldrig. bye guys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar