söndag 29 maj 2011

Im just a smalltown girl

Godhej.
Igår var det karneval här, & ah, det sög faktiskt lite. I alla fall tåget.
Modevisningen var bra, har typ 150 kort tror jag. Festen var helt okej, kunde vart roligare men men! Det var nice.
Förade hos Mathilda, sen Amigo, sen fyllekäk & sen efterfest hos Johan. Fast blev som det blev så drog hem, gick halvvägs med Jonathan sen hämtade mamma oss eftersom det regnade.
Idag blev det upp, in i dusch, iväg & köpa glas, middag hos mormor & så skulle jag på bio, men blev inget! Är helt slut, har lagt in alla bilder på datorn & fan palla. Ni får några.
Ska spendera resten av kvällen med att städa, fixa, äta, kolla Glee & sova typ? Hatar att det är förmiddagsvecka, men ÄLSKAR att det bara är 3 dagar, hur underbart? ja just det.
Sen drar jag ju faktiskt till Siesta på onsdag, måste försöka komma ifrån jobbet lite tidigare tror jag. Men ah, bara för det så måste jag skriva en lista nu! : ) puss ps. gillar anki. ds.

Min finaste!
Alla typ ; ) när vi stod & bevakade polisgrejen mittemot. heh.
Skak bild!
Frida!
Suris.
Finaste pochahontas!
Snyggsanna!
Haha jag, diddi & max!
Jooooockee : )
Finaste kritan & anki på amigo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar