lördag 7 maj 2011

Ge mig en shot & låt mig spy

Ja herregud! igår gick jag all in, lite mer också. haha.
Shit va kul jag hade igår eller! Längesen alla gamla vänner var samlade.
Trillade ca.10gånger, förstörde mina skor, mitt ben, mitt knä, spydde hej vilt (hehe), trillade av nattbussen, fick hjälp av vakt, ägde i malins bil, spydde lite igen & däckade!
hahaha. Har massa bilder också som är fett nice, ni får nöja er med shot-bilderna! haha.
idag är det The big bang theory, thai mat, chips, dipp, mamma & hyr-film i soffan som gäller.
au revoir
Shot 1: Tequila rose. Sällskap: AnnaShot 2: Sourz tror jag. Sällskap: Lalle, Brodin, Dosan.Shot 3: Typ sourz igen? Sällskap: Viggo, Anki.Shot 4: Sourz tror jag? Sällskap: Olivia.
Har även en shot bild till med Olivia, hallon/lakrits asgod. Men heh, den får ni inte se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar