tisdag 17 maj 2011

Hard beliver

Goddagens! Igår besökte jag Anki på jobbet, fick med mig två fina tröjor, en mjukisdress (ville bara åt tröjan), 4par strumpor & ett armband. hihi. Sen när jag kom hem, så slocknade jag dirr. Somnade vid 5 & mamma väckte mig halv 5 idag. Hade inte vaknat när hon försökt väcka mig på kvällen eller nått. Snacka om att jag hade djup sömn : o
Jobbet var chill i alla fall, lite mycket att göra bara som alltid nu. Hade avdelningsmöte också, kan ju säga att det är skönt att jag får ta del av bonusen i år ; ) hehe. Fett. Hoppas också på att få ca.15 semesterdagar. Men ah vi får se.
Drog & handlade efter jobbet idag, både mat & lite smycken så som berlock, navelpiercing & vristlänk. Hade dessutom ett paket på posten, nämligen 500 visitkort : D en korthållare & nyckelring. FETT nice. Ska dela ut de vackra visitkorten ; ) hahah.
Ligger & råslappar till BB repriser nu, kommer troligen somna (a) heh. Nej men ska försöka hålla mig vaken till 6 ialla fall. Beställde förresten lite smycken oså från SBT i söndags eftersom det var fri frakt, beställde det nedanför!
AS fin earcuff, har fått ett thing av detta, använder min vanliga blanka varje dag!
Ett långt scull halsband
Mer earcuffs, här en randig aktig, LOVE it.
& tillsist en bucklig med en liten sten på sidan! mmmh.
Blev sugen att testa på lite fake-tattoos!
dessa var dock lite random men jag kan minsann knepa ut nått! hah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar