lördag 31 december 2011

2011 á la Issa


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tatuerade mig, fick fast anställning, träffade många nya fina vänner osv.

Har du några nyårslöften?
Nej jag tror inte det, jag håller aldrig dom ändå så kör som innan!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajemen, Marcus : )

Vilka länder besökte du?
Cypern, det är väl det enda jag kan minnas : P

Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Vetifan, typ 7/12 när jag fick fastanställning, minns faktiskt inte vad som hände i början av året...

Vad var din största framgång 2010?
Vara mer öppen & ta hand om mina känslor.

Största misstaget?
Hmm, vet faktiskt inte om jag gjorde så många misstag. Brukar oftast aldrig bry mig. Men ett finns, men det håller vi lite på ; )

Bästa köpet?
Finns många bra köp! Minns dock inte allt för jag har shoppat så sjuuukt mycket. Men det måste ju nästan vara alla mina serier..

Vad spenderade du mest pengar på?
KLÄDER, sprit, festivaler, nöjen!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner gör mig alltid glad, finns massa som gjort mig glad!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Hm svårt, jag lyssnar på så mycket blandat, men The Kooks var bra, även typ allt med LMFAO haha! Lil Wayne, Busta Ryhmes & Chris Brown - Look at me now är fan bäst.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare! Eller ah jag var nog lika mycket, jag gillar rusen!

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer positiv & utåt, även rest mycket mycket mer!

Favoritprogram på TV?
How I Met Your Mother, The Big Bang Teory, Entourage, Glee, Vampire Diaries & True Blood.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
JAG FYLLDE 20! & dagen innan hade jag & anki en stoooor fest i folkans källare som inkluderade de bästa vännerna, de finaste presenterna & massa mat skumpa musik osv. Jag fick en resa till PARIS av anki samtidigt som jag gav en resa till LONDON till henne. 2012, hit me.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Gick tillbaka till tisha & väst, men behöll ändå blus+kjol stuket ett tag. Mest på fest. Sen har det mest varit mixat, har mest bara arbetskläder på mig vilket består av tisha + väst

Den bästa nya personen du träffade?
Mina jobbarkompisar, min bekantskap med Tim som växte.. Jaa det finns flera flera t.ex. sanna lucas mfl. Kan inte rabbla mera men det är bra många! : )

Tack 2011 för ett toppenår! Jag siktar mot 2012 med en fastanställning, 2 resor att dra på, tillgång till systemet & självklart alla festivaler som skall beskådas! Däremot hoppas jag också på att min operation ska göra mitt liv bättre! Dooock är det lame att storebror drog till Gbg men där festar jag mer än gärna! tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar