torsdag 22 december 2011

Lana Del Rey - Born To Die

Lana gör det igen, här ligger jag lipande till denna på repeat... typiskt. Älskar videon, rösten, texten allt...



Igår var jag på vift, köpte presenter till Tim, handlade, köpte fika till kamraterna, hämtade ut paket, körde till anki, fikade & snackade lite... sen ett jobbpass på det. var helt dead,
idag har jag bara besökt anki (klarar mig seriöst inte utan henne..) så snackade där ett tag, köpte present till mamma, sen blev det systemet, guuud så mycket gott det skall drickas på söndag! fick dessutom en present eftersom jag visade upp leget innan de frågat. hehe.
nu ska jag strax köra till jobbet också, har precis slått in julklapparna &ätit lite. mmh pizza på jobbet idag, känns ganska så gött faktiskt. Nehepp. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar