söndag 18 december 2011

High on life

Ja hujedamig! Överlevde gårdagen men det resulterade bara i att jag ligger ännu en dag bakfull & utslagen som en viking! & igår då? jo trevligt släktkalas & sen fruktansvärt trevlig förfest med anki anna & malin! Körde så sjukt många kortspel så klunkade upp rätt fort. Sen vart de väl sådär hos robert sen, fick ringa polisen & en massa, fast när det blev allsång till BD & massa avskedslåtar till tim så blev det rätt bra igen! Blev hemkörd av tim till anki vid 6 tiden tror jag, sen hade jag & anki typ världens fulaste moments med varandra i köket när vi skulle göra ett försök till fyllekäk... slutade med att jag satte ost i halsen & skrattar så mycket att jag måste sitta på golvet, lutad mot diskmaskinen, sen att jag ser att anki lagt upp en bild med txt; måste hon alltid spy på mitt känsloliv! hahahahahahah dör. Sov till 17. idag efter att jag kommit hem från anki vid 12. kill.me. min bror kommer hem ikväll också : D yay! musikhjälpen är över, & ja jag erkänner att jag fällde en & en annan tår! fett är det! puss på er

Började kvällen med fjorrebilder & the pingpong popcorn show!Photorape på ankis mobil!
Glada fyllekajor kl 6 på morgonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar