torsdag 15 december 2011

Hello my friend

hej där ute!
tillbringade hela dagen i Kalmar igår efter jobbet! Blev en jäkla massa julklappar inhandlade & det var fett med nice, är helt klar nu, kirrade brorsan & anki. hihi. bästa. Tror allaaaa kommer bli glada över mina grejer, faktiskt! Köpte ju faktiskt endel till mig själv också ; ) dock inte julklappar, hehe eller fick välja några som mamma ska ge mig! Men ska visa upp de plaggen senare, kom hem vid 8 igår kväll, sen låg jag på golvet & skruvade ihop en jävla bänk. Fint blev det men galen vart jag.
Idag däremot har det struvats upp ny lampa i rummet : ) fyfan va fint det blev... riktigt nöjd.
Kan fota det också sen.
Ligger & lyssnar på Musikhjälpen nu (som jag gör 24/7, kan vara världens bästa program!) & väntar på att mamma ska laga mat... dödshungrig tjej. Meeeen, vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar