tisdag 27 december 2011

Feeling pain

jag bjuder på denna från juldagen!

Jag hade en förträfflig juldag! även om det inte alltid är så smart att festa på tom mage, speciellt inte när vi snackar skumpa & vin. Men sällskapet var trevligt & amigo var väl också trevligt antar jag. Somnade halvgott i ankis soffa, hade nog gillar mer att dra hem, menmen.
Igår blev det middag x2 först farmor & farfar, sen mormor & morfar = resulterade i att jag inte kunde jobba idag, jobbade en timme sen fick jag köra hem. Magen gjorde uppror pga matchock + för lite sömn. Fan. Mår faktiskt fortfarande crap, när jag väl kunde äta, jaaa då höll jag på att spy.. fint. Mycket fint.
Sååå ska kolla på "Abduction" nu & dricka lite vatten, beställa en tidningsprenumeration, lägga upp en summa till sparkontot & bara chilla! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar