torsdag 29 december 2011

Blåberre

Idag trodde jag att jag skulle dö när jag vaknade, eller vaknade kan vi inte säga! Jag har varit vaken hela natten... jag är nervös, tänker för mycket, förutspår för mycket!
Men jobbet gick hyffsat även om magen krabbade satan med mig 2 gånger, fyfan... Jag överlevde i alla fall till klockan 2 & sen åkte jag till banken & hämtade ut cash, sen apoteket för att hämta ut tabletter & efter det frisören! Skulle blondera topparna men nejnej, det ville tydligen inte mitt hår : ( *cry. Så fick slinga det istället, som ni ser på bilden så är det ljusbrunt med lite nyanser av mörkt & guld. Jag gillar faktiskt det, även om jag nästan började lipa i frisörstolen... töntigt jag vet. Men vafan punga ut 550:- på något som inte syns, nää det är inte riktigt min grej va.
Meeen eftersom min mage verkar hata mig så tar jag & min kompis "Blåberre" tag i saken & beställer lite serier från cdon. HIGH FIVE

Lite dålig bild i know, men ni ser skimringarna i de guldiga nyanserna hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar