tisdag 21 augusti 2012

Golden sunbird, where did you go?

hej! vad tycker ni om himlen vi hade i förrgår? helt amazing ellerhur? åh fyfan va fint de var, har nog lite himmelmani tror jag? älskar att fota himlen : ) speciellt när den är såhär jävla fin!

som ni ser på första bilden också så inhandlade jag de berlockerna igår : ) det är mina familjemedlemmars månadsstenar! är så himla fint med ett sånt enkelt halsband som betyder mycket! mamma är den mörkblå (mars) pappa är den vita (april) & jonathan är turkos (september)! 
längtar tills anki bokar tatueringstid också så jag kan få mina tatueringar för mamma & jonathan, just nu har jag ju bara en för pappa & sen en för hela familjen så ah... 

igår var jag på väääärldens sämsta humör, fyfan. somnade vid 8, så var dödstrött idag : ( fick massage också, lagom gött när hon masserade bort mitt skinn... haha uuuush fyyy! neheee, chillning i sängen lite nu, sen ska jag ta tag i garderoben... fyfan. började kolla workaholics igår också, haha blivit tvingad nu, lisa julia anki anna malin & kraft kollar den så var helt enkelt tvungen : ) 
oj långt tråkigt inlägg? jajajajajaja hörs sen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar