söndag 5 augusti 2012

När vi har varann

Sådär roligt sällskap hade jag igår när anki tvingade oss att kolla hitta nemo...

helo, är bättre med sjukan men fortfarande seg! igår var de slappt, handlade lite, väntade 1 miljon år på anki. anna jag & melker körde till boda för att hämta henne...... fick vänta på en parkering i 30min när 2st p12 pojkar körde omkring oss i cirklar med moppen.... suck! 
när vi väl kommer hem & ska se film, så funkar inte den, så fick kolla hitta nemo & ja, båda somnade! haha typiskt. 
idag då? sängliggandes pga. hosta! har kollat filmer & serier hejvilt denna vecka, herregud hur ska det gå för mig att komma upp imorgon? jo det är sant, börjar jobba imorgon igen efter 3v semester... faaaaast åker ju till Grekland med finaste tjejerna på torsdag så jobbar bara 3 dar : D haha! dessutom så drar vi nog iväg på en weekend precis när vi kommer hem också ; ) life's goooood! 
nehepp, typ duscha äta & försöka sova? japp, klockan står på 4:17 inför morgondagen, tack gud för att jag får jobba förmiddag dagen efter semestern! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar