tisdag 21 augusti 2012

Double rainbow

innan vi åkte till kreta så fångade vi upp denna bild utanför dörren, dubbel regnbåge! SCORE

godkväll.
höll på att somna i sängen, sjönk längre & längre ner med datorn... så fick skärpa till mig & studsade ur sängen. ska ju trappa ner på de där med powernaps, visst det är skönt att sova, jag älskar det. men det går fan inte : / blir så jävla sur haha! men jag gör framsteg, innan sov jag varje dag, nu kanske det händer en gång varannan vecka, dessutom ppade jag inte i grekland : D göttigt.
resande garderoben lite i alla fall, eller ah, bland tishor, bhar & snart linnen. bar också upp mina nytvättade kläder som gjorde att jag fick gå 4 tuuuunga rundor i trappan. herreguuud vad kläder?
slängde i alla fall 7 tishor, 6 ska malin få : ) & 4 bhar, det roliga är att bharna är så jäääääävla små, måste haft dom sen högstadiet typ... ja jisses. boobchock om jag hade tagit på mig dom nu. haha.
blev lite ledsen eftersom 2 av mina favvotröjor går till Malin.... så köpte 3 nya som är på beställning : D yayy! hehehe. jajaja. ska möblera lite, sover dåligt (ni vet feng-shui) sen duscha & ta en yoggi! natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar