söndag 19 augusti 2012

It's time to go back to reality once again

halloooo! har haft väääärldens slappaste dag idag, på allvar. eller hela helgen får jag nog fan dra till med? har tagit vara på sängläge & det som hör därtill. nästa helg är ju verkligen helt fullspäckad så får se om jag pallar ; ) jajajaj! har iallafall duschat, lagt i olja i håret, smörjt mig med bodyloation (jädra skinnlossningar) & färgat ögonbrynen, de var verkligen blekta efter kreta... ush.
ser nu också på bild hur tråkigt det är att färgen försvinner direkt : ( eller ah macbook har ju blixt i hela skärmen.... säger väl endel ; ) aja, får väl brunpudra kroppen imorgon så jobbet tror att jag blivit lite brun iallafall haha! nejdå.
ni ser också min efterlängtade hårfärgning, åh nästa svart i huvudet, så himla skönt. var nära jag tog dipdyen också men struntade i det. ett tag till får den hänga med, gjorde den iallafall lite kortare men mamma klippte av mitt hår lite också! fan vilken spa-helg jag haft märker jag nu?
& fruktansvärt ointressant inlägg. jaja kram på er. imorgon börjar jobbet igen, dags att sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar