söndag 26 augusti 2012

Lördag - Alvesta & Tyrolen

Drog till Alvesta för att gå på folkfest i Tyrolen!
Little Marbles
Våfflor, hela "festivalen" var som ett tivoli, bollkastning, popcorn, seconhand mm! underbart
Testade lite päls
Den hemliga artisten var Markus Krunegård, akustiskt, så de va inge vidare!
Soffhäng i den studsande röda mockasoffan
Billie the vision goes gaga style!

Timbuktu & Damn! ooooooh damn va bra det var, satan, bästa på länge typ. Jason kan fan alltid leverera, & vad vi dansade! underbar spelning!
mannen i mitt liv,
Kristian Anttila akustiskt också, en av de sämre spelningarna med han men bästa i låtval.
Sen hängde vi lite med honom, anki hade de gött & fick tunghäfta så jag fick skämma ut mig lite, men hon fick en specialsignerad tygväska, kram & en gratis CD skiva + en pratstund! hon mådde, jag däremot nöjde mig med armhålan efter en spelning
Träffade på människan som senare köpte pälsen vi hånade lite
Pulver city drack tingsryd & de är ju klart



Det fanns ju massa cyklar, bilar mm för barn, så okianna & anki fick leka av sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar